Facebook

Obchod - synonyma

Celkem nalezeno 12 synonym ke slovu obchod.

Význam: Obchod je činnost, při které se prodávají a nakupují zboží a služby.

směna

Směna je výměna jedné věci za druhou, obvykle peněz za jinou službu nebo produkt.

trh

Trh je místo, kde lidé obchodují zboží a služby za účelem získání peněz nebo jiného zboží.

transakce (obchodní)

Transakce je uzavření obchodu mezi dvěma stranami, které se dohodnou na výměně peněz za zboží nebo služby.

kšeft

Kšeft je slangové označení pro obchod nebo transakci. To může mít různé formy, od velkých obchodů po malé obchůdky.

byznys

Byznys je obecné označení pro podnikání, obchodování a jednání s cílem dosáhnout zisku.

podnik

Podnik je organizace, která provádí obchodní činnost nebo službu za účelem zisku.

závod

Souboj dvou nebo více účastníků o co nejlepší výsledky, měřeno rychlostí, časem nebo i kvalitou.

prodejna

Prodejna je obchod nebo obchodní místo, ve kterém se prodávají zboží a služby.

krám

Krám je české slovo pro obchod, obchodní dům, obchod nebo malý obchod. Může také znamenat sklad, skladovací prostor nebo obchodní oblast.

kvelb

Kvelb je staroslovanské slovo pro vyjádření úcty, počestnosti a obdivu. Je to krátká příležitost k připomenutí památných událostí a osobností.

samoška

Samoška je nezávazný, obvykle krátkodobý vztah mezi dvěma lidmi, kteří se nezavazují k budoucímu soužití.

business

Business je obecný pojem pro podnikání, které zahrnuje všechny činnosti potřebné k dosažení zisku.

Podobná synonyma

menší podnik

Menší podnik je malá firma nebo společnost s omezeným počtem zaměstnanců a obratem.

zřídit si (podnik)

Zřídit si podnik znamená založit a provozovat komerční činnost za účelem získání zisku.

obchodní

Obchodní znamená obchodování nebo obchodování s cennými papíry, komoditami, zbožím, službami nebo jinými finančními produkty. To může zahrnovat obchodování na burze, obchodování s cennými papíry, obch

začínat podnik

Začínat podnik znamená začít obchodní činnost, která zahrnuje plánování, organizování, řízení a kontrolu činnosti.

cyklistický závod (bodovací)

Cyklistický závod je soutěž, ve které se sčítají body získané v jednotlivých etapách. Vítězem je ten s největším počtem bodů.

transakce

Transakce je obchodní jednání, při němž dochází k výměně zboží nebo služeb mezi dvěma stranami.

obchodní dům (potravinářský)

Obchodní dům je prodejna potravin, kde se prodávají zboží, jako potraviny, nápoje, drogerie, oblečení a další.

zábavní podnik

Zábavní podnik je místo, kam můžeš přijít pro zábavu, např. do kina, bowlingu, lasergame nebo jiného podobného místa.

obchodní místo

Obchodní místo je místo, kde se provádějí obchodní transakce.

obchodní zástupce

Obchodní zástupce je osoba, která je zodpovědná za prodej produktů nebo služeb za společnost. Jde o osobu, která obchoduje mezi společností a jejími zákazníky.

boční kšeft

Boční kšeft je slangový pojem pro podnikání mimo oficiální pracovní povinnosti.

zachraňovat (podnik)

Zachraňovat podnik znamená přijmout opatření, aby byla obnovena jeho finanční stabilit a provoz.

noční podnik

Noční podnik je veřejné místo otevřené v noci až do brzkých ranních hodin, kde se prodávají alkoholické nápoje a konají se různé akce.

prospívat (podnik)

Prospívat podniku znamená dosahovat významných výsledků, které přispívají ke zvýšení jeho obchodního úspěchu.

řídit (podnik)

Řídit podnik znamená vést a spravovat jeho činnost, aby byly dosahovány stanovené cíle.

stavovské sdružení (obchodní)

Stavovské sdružení je profesní organizace, která usiluje o ochranu zájmů jejích členů a zastupuje jejich obchodní zájmy.

závod (v běhu)

Závod je sportovní soutěž, ve které se účastníci snaží dosáhnout co nejlepšího výsledku v běhu.

prodejná žena

Prodejná žena je žena, která má obecně dobrou znalost prodeje a je schopná být úspěšně zapojena do prodejních a obchodních aktivit.

podnik (obchodní)

Podnik je obchodní subjekt, který provozuje činnost pro získávání zisku. Je to organizace, která se zabývá výrobou, prodejem, distribucí a poskytováním služeb.

obchodní vedoucí

Obchodní vedoucí jsou manažeři, kteří zodpovídají za úspěch obchodního úseku. Ve své práci zajišťují strategické plánování, řízení prodeje, řízení personálu, marketing a obchodní vyjednávání. Mají za